tekst
Bart heeft ruim 20 jaar ervaring in b-to-b marketing en zakelijke dienstverlening. In 2008 startte hij zijn eigen marketing adviesbureau.
Martin komt uit de techniek en zijn drijfveer is om een vraag te matchen met de juiste oplossing.
Mark is all round adviseur voor VEMC en heeft een uitgebreide ICT ervaring. Hij combineert deze ervaring met zijn kennis van changemanagement.
Annius heeft als ICT professional ervaring opgedaan in heel diverse sectoren.
Bij VEMC werkt hij mee aan de opmaak en inrichting van analyses en rapportages.
Bram is een AI specialist met zeer brede praktijkervaring.
Hij zet deze kennis het liefst in voor maatschappelijk relevante projecten.
Sjaak is technisch architect van KLANTcoach en de Stakeholder Journey. Sjaak werkt met name achter de schermen aan ontwikkeling van onze tooling.
Michel is senior IT specialist en verzorgt alle automatisering en de beveiliging van systemen binnen Van Emden Marketing BV.
Stan heeft een hele brede kennis op het gebied van programmeertalen en ICT. Bij VEMC is hij vooral verantwoordelijk voor het maken van analyses en rapportages.
Jeanine verzorgt de kantoorzaken, communicatie en PR.
Wat hebben ingenieurs, ambtenaren, zorgverleners, aannemers, notarissen en advocaten met elkaar gemeen? Het zijn professionals en allemaal goed in hun vak! Lastiger wordt het wanneer het gaat om klanten te binden en te vinden. Nog lastiger wordt het om gekwalificeerde medewerkers te vinden. Van Emden Marketing Consultancy heeft dé aanpak om professionele dienstverleners klantgerichter te maken. Het resultaat is aantrekkelijk werk, enthousiaste medewerkers en betrokken klanten. Dit maakt het aantrekken van nieuwe klanten en medewerkers een stuk gemakkelijker!
Het draait hier om uw mensen, zij vormen uw belangrijkste tools. En wanneer het om mensen gaat, dan is het de vraag hoe je ‘eigen’wijze professionals klantgericht krijgt. En dan niet met de mond beleden, maar echt. Daar draait het om. Als u dit niet lukt, is naar ons idee elke strategische oriëntatie gedoemd te mislukken.
BZTRS – ICT consultancy voor retailers – realiseerde in korte tijd een aanzienlijke verbetering in de klant- en medewerkerstevredenheid. Wat was er aan de hand en wat is eraan gedaan?
stap
Klant Onderzoek
Medewerker Onderzoek
Stakeholder Onderzoek
Hoe goed bent u in de ogen van uw klanten en /of stakeholders? Hoe tevreden zijn uw medewerkers? Wie is er enthousiast en waarom? Wie niet? Wat kunt u met deze informatie?
Met de aanpak van Van Emden Marketing Consultancy kunt u als professionele dienstverlener effectief de manier van werken klantgerichter maken. Snel, glashelder en structureel.
stap
Samen koers bepalen
Aan de slag!
Succes vieren
Case
Verhoeven en Leenders
Dit constructie adviesbureau heeft groei ambitie, maar had moeite om gestructureerd te verbeteren. Daardoor werd het werkproces inefficiënt. Benieuwd naar de oplossing? Klik op het filmpje.
Aan de hand van stap 1 heeft u zicht op wat er aangepakt moet worden. De volgende stap om u als professionele dienstverlener klantgerichter te maken is om samen met uw mensen een prioriteitenlijst te bepalen (niet meer dan 5). Iedereen wordt hierbij betrokken. Teams worden gevormd om aan de slag te gaan. Opdracht voor deze teams is om verbeteringen direct te implementeren. Dat gaat niet zonder hindernissen! Samen met uw mensen zoeken we naar oplossingen hiervoor.
Case
Gemeente Lelystad
De beste service verlenen aan de burgers, dat is een belangrijke doelstelling van de gemeente Lelystad. Benieuwd naar de aanpak? Klik op het filmpje.
stap
Maak van uw klanten ambassadeurs
Organiseer het toeval
Stimuleer de commerciële slagkracht
Case DuraVermeer
Dura Vermeer wilde meer projecten binnenhalen in de regio Rijnmond. Aanvankelijk lukte dit niet naar tevredenheid. In dit filmpje krijgt u een indruk over wat er is veranderd en hoe dit is aangepakt.
Uit het klantonderzoek blijkt ook wie uw ‘fans’ zijn. Dit zijn relaties die bereid zijn uw organisatie aan te bevelen. Informatie die u als professionele dienstverlener klantgerichter maakt. Iedereen weet dat van-mond-tot-mond reclame ongelofelijk belangrijk is. Toch wordt dit gegeven vrijwel altijd aan het toeval overgelaten. Wist u dat van-mond-tot-mond reclame is te organiseren? Te stimuleren en te faciliteren? Er zijn een kleine 10 technieken om dit actief te doen. Wij kunnen u helpen om dit in praktijk te brengen.
case
Gouda Vuurvast Services
Onze klant Gouda Vuurvast Services presteert op basis van klantonderzoek heel goed. Wij zijn op zoek gegaan naar het verhaal hier achter. In dit filmpje ziet u hoe Gouda Vuurvast Services proactief heeft meegedacht met afvalverwerker AVR. Een goed voorbeeld over hoe je van-mond-tot-mond reclame stimuleert.
zie voor nadere informatie:
ADRES
Noord Nederland
Paterswoldseweg 42B
9726BE Groningen
Midden en Zuid Nederland
Blankenburgsestraat 5
4061 AR Ophemert
TELEFOON
+31 (0)6 2090 1546