Van Emden Marketing Consultancy: Wij maken professionele dienstverleners klantgerichter. #2

DE VAKBEKWAME PROFESSIONAL ÓÓK KLANTGERICHT

Wat hebben ingenieurs, ambtenaren, zorgverleners, aannemers, notarissen en advocaten met elkaar gemeen? Het zijn professionals en allemaal goed in hun vak! Lastiger wordt het wanneer het gaat om klanten te binden en te vinden. 

 

Zijn jouw collega’s óók vakbekwame professionals die moeite hebben om klanten te binden en te vinden? Van Emden Marketing Consultancy heeft dé aanpak om professionele dienstverleners klantgerichter te maken. 

 

Het resultaat is aantrekkelijk werk, enthousiaste medewerkers en betrokken klanten. Dit maakt het aantrekken van nieuwe klanten en medewerkers een stuk gemakkelijker! Het draait hier om uw mensen, en wanneer het om mensen gaat, dan is het de vraag hoe je ‘eigen’wijze professionals klantgericht krijgt. Als u dit niet lukt is elke strategische oriëntatie gedoemd te mislukken.

KLANTGERICHTER WORDEN DOE JE ZO

1. METEN IS WETEN

Wat gaat goed? Wat kan beter?

Volgens klanten en medewerkers.

Inventariseer de mening van klanten en medewerkers. En doe dit structureel zodat je kunt sturen op trends.

2. SAMEN KOERS BEPALEN

Wat doen we eerst? En met wie?

Strategisch verbeteren.

Bepaal welke feedback prioriteit heeft binnen de strategische kaders. Stel realistische doelen en creëer de randvoorwaarden voor succes.

3. AAN DE SLAG

Kleine successen, grote impact!

Van succes naar succes.

Teams stellen zichzelf samen. Soms gaat het mis en daar leert een team van. Gelukkig gaat het vaker goed en dat geeft energie voor een volgende stap!

METEN DOEN WIJ ZO

KLANTCOACH

 

Iedereen in de business-to-business weet dat mond tot mond reclame ongelofelijk belangrijk is. Vaak wordt 80% van de orderportefeuille hierdoor gevuld. Het is van belang dat u precies weet welke ervaringen uw klanten hebben met uw dienstverlening. Wie is enthousiast? Wie niet? Wanneer en waarom? KlantCoach is dé online applicatie voor het structureel in kaart brengen en verbeteren van klantervaringen van uw organisatie.

STAKEHOLDER

JOURNEY

Stakeholder Journey is dé omgevingsonderzoek methode voor gevoelige projecten. Van planfase tot uitvoering. De aanpak maakt het mogelijk de perceptie van stakeholders structureel te volgen gedurende het gehele bouwproces. Met deze methodiek geeft u stakeholders een stem. Zo komt ook de zwijgende meerderheid aan het woord, want door onze opzet krijgt u een betrouwbaar zicht op het werkelijke sentiment. Dus niet alleen van tegenstanders.

PROJECTCOACH

 

ProjectCoach brengt structureel in kaart hoe verschillende teamleden en/of stakeholders aankijken tegen de voortgang van- en cultuur binnen het project. Voordeel hiervan is dat u snel in kaart heeft waar mogelijke problemen zich voordoen of waar de samenwerking moet worden verbeterd. Deze aanpak komt vooral tot zijn recht bij complexe projecten met meerdere leveranciers en veeleisende opdrachtgevers.

Ga naar ons YouTube kanaal voor meer informatie en praktijk cases.

ONS TEAM

bart zw

Bart heeft ruim 20 jaar ervaring in b-to-b marketing en zakelijke dienstverlening. In 2008 startte hij zijn eigen marketing adviesbureau.

BART VAN EMDEN

Initiatiefnemer - 0620901546
mark zw

Mark is all round adviseur voor VEMC en heeft een uitgebreide ICT ervaring. Hij combineert deze ervaring met zijn kennis van changemanagement.

MARK SMIDT

Adviseur - 0622934535
martin kraai zw

Martin komt uit de techniek en zijn drijfveer is om een vraag te matchen met de juiste oplossing.

MARTIN KRAAI

Account Manager - 0630419360
Annius Groenink zw

Annius heeft als ICT professional ervaring opgedaan in heel diverse sectoren.
Bij VEMC werkt hij mee aan de opmaak en inrichting van analyses en rapportages.

ANNIUS GROENINK

Data Analist - 0653400921
sjaak zw

Sjaak is technisch architect van KLANTcoach en de Stakeholder Journey. Sjaak werkt met name achter de schermen aan ontwikkeling van onze tooling.

SJAAK KAANDORP

Sr. Developer - 0657584408
michel zw

Michel is senior IT specialist en verzorgt alle automatisering en de beveiliging van systemen binnen Van Emden Marketing BV.

MICHEL BAL

Sr. IT specialist - 0653780619
stan zw

Stan heeft een hele brede kennis op het gebied van programmeertalen en ICT. Bij VEMC is hij vooral verantwoordelijk voor het maken van analyses en rapportages.

STAN BEKKER

Data Analist - 0622040192
marit

Marit is documentairemaker. Ze is in staat de verhalen van uw kanten pakkend vast te leggen op video.

MARIT GELUK

Filmmaker - 0619036797
marije zw

Marije is specialist in animaties en infographics. Zij kan heel ingewikkelde concepten vertalen in makkelijk te begrijpen beelden.

MARIJE LADAGE

Grafisch Specialist - 0642932258
jeanine zw

Jeanine verzorgt de kantoorzaken, communicatie en PR.

JEANINE RENSEN

Ondersteuning - 0620726072

ARTIKELEN TER INSPIRATIE

In 3 maanden de klantgerichtheid verbeteren.

Herrie in de keuken van een ingenieursbureau.

Organiseer het toeval in marketing en sales.

Ter inspiratie: een casus met vijf tips die dit mogelijk maken!

Klantgerichtheid voor technici.

Hoe doe je marketing voor ingenieursdiensten?

Kletsende klanten als b2b marketing strategie.

Organiseer het toeval in uw marketing en sales!

Is de Net Promoter Score een succesillusie in de business-to-business?

Onderzoek wijst uit dat NPS niets hoeft te zeggen over de tevredenheid.

Notarissen zijn lilliputters die kunnen dunken!

Klantgerichtheid binnen de zakelijke dienstverlening vereist lef maar levert ook veel!

ONZE KLANTEN

NEEM NU CONTACT MET ONS OP

ADRES

Blankenburgsestraat 5

4061 AR Ophemert

TELEFOON

+31 (0)6 2090 1546

Waar kunt u ons vinden